Stavební šířka náboje je 65mm, takže ideální pro koloběžky Kickbike RaceMAX, MIBO Racek.
Ráfek REMERX Alcyon je nejlehčí duralový plášťový ráfek se soustruženou brzdnou...
Stavební šířka náboje je 65mm, takže ideální pro koloběžky Kickbike RaceMAX, MIBO Racek.
Ráfek REMERX Alcyon je nejlehčí duralový plášťový ráfek se soustruženou brzdnou...
Stavební šířka náboje je 65mm, takže ideální pro koloběžky Kickbike RaceMAX, MIBO Racek.
Ráfek REMERX Alcyon je nejlehčí duralový plášťový ráfek se soustruženou brzdnou plochou a excelentním brzdným účinkem s nezadrháváním špalků při přechodu přes spoj ráfku.
Náboj REMERX je servisovatelný a seřiditelný. Osa uložena na průmyslových ložiscích, vymezení vůle seřizovatelné pomocí „setinkových“ podložek. Stavební šířka 65mm s unikátním upínáním průchozím šroubem uloženým v duralových koncovkách, které jsou široké pouze 11mm. Nehrozí tudíž okopávání kotníků o tento upínák, protože je užší než klasický rychloupínák i než vnější rozměr zadní vidlice. Při montáži doporučujeme použít lepidlo proti povolování šroubů.
Celé kolečko je konstruováno na dvacet ( 20 ) drátů tzn. Dosáhne se nižší váhy a aerodynamičtějšího účinku. Standartně jsou kolečka dodávána na 28děr.
ETRTO: 406 - tudíž ideální k obutí plášťů Schwalbe Ultremo ZX, Kojak nebo Durano. Cena za 1 kus.
Výplet drátů je přímý, tvořen hliníkovými dráty bez ohýbaných hlaviček a duralovými niply s velkou dosedací plochou pro maximální tuhost výpletu.
Hmotnost setu: 512g
Hmotnost táhla: 31g
Barevné provedení: červený náboj a niple, černé dráty.
!!! Ke každému kolečku dostanete jako dárek: náhradní drát, náhradní nipl, centrklíč a držák na utáhování !!!
Parametry:
Váha: 512 kg
Značka:
REMERX
Ráfky:
REMERX Alcyon
Druh doplňku:
Zapletená kola
Náboj:
REMERX 65mm
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Zadní kolo nevydrželo ani 5000 km. Rozumně utažený výplet způsoboval drhnutí pláště (23mm) o vidlici. Natvrdo utažený výplet neustále praskal a celé to skončilo vytrháním niplů z ráfku.
V předním kole neustále praská drát v jednom a tom samém místě výpletu. Pravděpodobně je to způsobeno už z výroby špatným tvarem díry v nábě.
Zcela nepoužitelný výrobek. A to ani na hoby popojížďky.
Registrovaný uživatel
Nedoporučuje produkt
10 %
Kola pouze pro vystavování.
Nepoužitelné kola. Praskání špicí. Výrobce reklamaci neuzná.
Koupeno 2013. Cca každých 200km nutno měnit prasklé špice za nové. Vpředu i vzadu. Další dva kolegové mají stejný problém.