Mavic Ksyrium Elite
Nejlevnější nabídky (1)
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v Atrex s.r.o.
- Mám ty kola chvíli, tak zatím vše OK. Moje první bezdušáky. Co musím říci, tak prodavač mně vše ochotně vysvětlil a názorně předvedl.
- Zatím o ničem nevím
, zakoupeno v kupkolo.cz
- vzhledově pěkné a jedou jedna radost!!!
Měla jsem starší verzi,tyhle jsou lehčí,hezčí,rozhodně doporučuji
Parametry produktu
Popis produktu
Klíčové prvky
Jezděte rychleji a pohodlněji se sníženým rizikem defektu.
Díky bezdušovému systému UST je snížen valivý odpor pláště pro vyšší rychlost.
Bezdušový systém UST umožňuje jezdit s nižšími tlaky pro vyšší pohodlí bez rizika defektu.
Náš patentovaný UST systém nabízí perfektní spojení pláště a ráfku, takže instalace, demontáž a údržba jsou jednoduché.
Vyšší rychlost a efektivita při spurtech i sólové jízdě.
30 mm vysoký aero ráfek.
Ploché dráty s rovnou hlavu.
Aerodynamické náboje.
Dlouhotrvající odolnost.
Svařování ráfku SUP.
Zesílený ráfek pro neuvěřitelnou odolnost.
Vyměnitelná QRM ložiska.
Specifikace
Kompatibilita
Zadní osa: pouze rychloupínák
Přední osa: pouze rychloupínák
Ořech: Shimano/Sram, vyměnitelný za Campagnolo
Ráfky
ETRTO rozměr: 622x17TC ROAD
Použití s páskou Mavic Tubeless
Vrtání: tradiční
Vnitřní šíře: 17 mm
Výška: 30 mm
Průměr díry na ventilek: 6.5 mm
Materiál: S6000 Aluminum
Obutí: UST bezdušové a klasické s duší
Brzdná plocha: UB Control
Spoj: SUP
Verze
Barva: Černá
Kompatibilní adaptéry a ořechy
Ořec FTS-L Campagnolo (30871201)
Ořech FTS-L Shimano / Sram (30871101 – součást kola)
Doporučené používání
Pro delší životnost kol Mavic doporučuje, aby celková hmotnost jezdce i s kolem nepřesahovala 120 kg
ASTM kategorie 2: silnice a mimo silnici se skoky do 15 cm.
Max tlak při bezdušovém použití: 25mm 7 barů – 100 PSI, 28mm 6 barů – 87 PSI. Max tlak s duší: 25/28mm 7,7 barů – 110 PSI
Doporučená šíře plášťů: 25 až 32 mm
Pláště
Směs přední a zadní: 11 Storm single compound
Yksion Pro UST
UST Tubeless Ready
Rozměr: 25-622 (700x25c)
Patka: Polyamide, from bead to bead
Kord: 127 TPI
Hmotnost
Pár bez plášťů: 1770 gramů
Přední bez pláště: 815 gramů
Zadní bez pláště: 955 gramů
Náboje
Tělo nábojů: hliník
Materiál osy: ocel
Zapouzdřená průmyslová ložiska (QRM)
ořech: FTS-L ocel
Dráty
Niply: ocel, ABS
Materiál: ocel
Tvar: přímé, ploché
Zapletení: 2x překřížené na straně pohonu, radiální na straně opačné
Počet: 20 přední i zadní
Součásti balení
Aplikační stíkačka na tmel Mavic
Mavic tmel do pláště (zadní kolo)
Tubeless Páska do ráfku
UST ventilek a příslušenství
Uživatelská příručka
BR101 quick releases
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
- Kola jsou hezká a pláště Mavic se zdají po ujetí cca 3500 km v pohodě. Zatím bez defektu.
- Už to není kvalita Ksyrium ale spíše Axium, možná ani to ne. Na to kolik ta kola stojí, jsou velmi nekvalitní. Cca po dvou jízdách jsme je musel nechat dotáhnou a docentrovat. (vážím cca 90 - 95 kg) Stejně se pořád mají tendenci ploché dráty otáčet!!! (Mavic se chvástá tím, jak to mají pojištěné proti otáčení - hahaha) Všelijak to v nich cvaká a lupe. Po jedné sezoně opět na centrování a dotažení dle tenziometru. Po třech měsících od dotažení, utržený drát z náboje. Předchozí Ksyria jsem vozil 8 let bez problémů, na těchto kolech se bojím jezdit. Mavic by se měl chytit za nos. Teď už se nedivím, že se tato kola často objevují na docela drahých silničkách. Hodně lidí si je potom prodává nejeté za cenu 6000 Kč a kupuje si pořádný kola. Je to taková divná politika, přece na kole za 70 000 Kč nemůžeme dát Axium, tak tomu dáme název Ksyrium, aby se vlk nažral....
Oproti německé konkurenci je 25mm plášť nižší a užší. Sada kol je celkově těžší. PROSÍM POZOR! Už to nejsou Ksyria, ale Axia za neakceptovatelnou cenu.
, zakoupeno v Atrex s.r.o.
- Mám ty kola chvíli, tak zatím vše OK. Moje první bezdušáky. Co musím říci, tak prodavač mně vše ochotně vysvětlil a názorně předvedl.
- Zatím o ničem nevím
- Celkem dobře jezdí
- Nic moc nevydrží - vážím 78kg a po 2 letech zadní ráfek praskl. Ve srovnání s jinými koly (dokonce lehčími) vydržely tyhle 3xkratší dobu.
Nic moc, dráty vypadají bytelně, ale slabinou je ráfek.
, zakoupeno v kupkolo.cz
- vzhledově pěkné a jedou jedna radost!!!
Měla jsem starší verzi,tyhle jsou lehčí,hezčí,rozhodně doporučuji