ZIPP 303 CC
Nejlevnější nabídky (1)
Popis produktu
Parametry produktu
Parametry produktu
Popis produktu
Zipp 303 FIRECREST Carbon plášťové Tubeless pro kotoučové brzdy
Důlky až ke vnější hraně ráfku
Širší ráfek, stejná hmotnost
Tubeless (bezdušové použití)
Evoluce silničních kol osazených kotoučovými brzdami nám umožnila se vydat novým směrem pro další inovace. Výsledkem je nový design napletených kol Zipp pro kotoučové brzdy, které jsou teď tubeless kompatibilní (bezdušové použití) s vylepšenými aero a jízdními vlastnostmi díky tvarování ráfku Firecrest.
Už není potřebné přemýšlet nad kompatibilitou s čelistmi ráfkových brzd nebo nad požadovanými kompatibilitami s brzdovými plochami, protože kola Firecrest Carbon Tubeless plášťové pro kotoučové brzdy umožňují přenesení mnohem lepších brzdových schopnosti a modulaci kotoučových brzd. A tím nekončí výčet jejích vylepšení.
Nová kola jsou optimalizovaná pro použití s 28mm širokými plášti, aby uspokojili moderní požadavky cyklistů na nízký valivý odpor a malý odpor vzduchu a současně poskytovali vysokou míru pohodlí. Nové 202 a 303 Firecrest Tubeless pro kotoučové brzdy mají vnitřní šíři ráfku 21mm, zatím co vyšší 404 a 808 Firecrest Tubeless pro kotoučové brzdy mají vnitřní šíři ráfku 19mm. Kvůli optimalizaci aerodynamických výhod jsme rozšířili umístnění speciálních důlků ABLC na bočních stranách ráfků až po jejich vnější okraj. Vývojáři Zipp zkoušeli při vývoji těchto kol tři různé koncepty vnějšího tvaru ráfků a v rámci každého z těchto třech tvarů vyzkoušeli také čtyři různé vnitřní šířky, aby našli to nejefektivnější řešení a design. Všechny tyto technologické prvky jsou dalšími přídavky ke schopnosti ráfků Firecrest produkovat velmi nízký aerodynamický odpor a držet výjimečnou stabilitu v bočním větru, kombinaci která v Zipp nese jméno AeroBalance™.
Kombinace Firecrest technologie a tubeless designu je umožněná díky patce ráfku s vnitřními zářezy, které usadí patku pláště přesně na její místo a umožňuje tak bezpečnou jízdu i za použití nižšího tlaku vzduchu v plášti. Jízda je tak komfortnější, kolo v zatáčkách drží lépe a riziko píchnutí je také nižší. Nové silniční pláště Zipp Tangente RT25 a RT28 Tubeless jsou výbornou kombinací pro nové tubeless kola Zipp.
Nová skladba karbonu v ráfcích, které se vyrábějí v americkém Indianapolis, umožňuje udržet jejich nízkou hmotnost a zároveň dosáhnout osvědčené vysoké odolnosti. Robustní set nábojů 77D (přední) a 177D (zadní) vypletený 24-mi dráty Sapim® CX-Sprint je zárukou tuhého výpletu a pohotové reakce. Pro dosažení maximální kompatibility jsou naše univerzální náboje 77D a 177D dodávané s koncovkami pro rychloupínák a pevnou osu včetně přední osy 12x100mm a 15x100mm jako i 12x142mm zadní osy. Zadní náboj 177D je navíc kompatibilní i s ořechem XDR pro použití s kazetami SRAM 10-42.
Součástí balení každého kola jsou:
Rychloupínák Zipp Tangente
Bezdušový ventilek Zipp – továrně osazený
Bezdušová páska Zipp – továrně osazená
Nástroj k vytažení ventilku
Konverzní koncovky nábojů Zipp 77D/177D pro použití ve specifikaci 12x100, 15x100 a 12x142
Distanční podložka ořechu pro použití s 11-ti a 10-ti rychlostními kazetami
Ořech SRAM XDR pro zadní náboj 177D je nutno dokoupit zvlášť 303 FIRECREST Carbon plášťové Tubeless pro kotoučové brzdy
- celková hmotnost setu kol: 1 645g
- přední kolo: 760g
- zadní kolo: 885g
- výška ráfku: 45mm
- maximální šířka: 28.9mm
- vnitřní šířka: 21mm
- počet drátů přední kolo: 24
- počet drátů zadní kolo: 24
- uchycení kotouče: 6 děr
- niple: Sapim® secure-lock
- dráty: Sapim® CX-Sprint®
- sada nábojů: 77D/177D
Redukce: součástí přední kola je rychloupínák, redukce 12x100mm, 15x100mm součástí zadního kola je rychloupínák, redukce 12x135mm, 12x145mm
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jejich 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Produkt zatím nemá žádné recenze.